Alla inlägg den 3 april 2013

Av julia anonym - 3 april 2013 23:07

Hej nu har jag målat mina naglar dom blev inte så finna så jag vill inte vissa dom men ja ha en bra dag:) eller kväll eller natt vad man nu ska säga imorgon kommer det MÅNGA INLÄGG för jag ska åka bil hela dan sex timmar ditt och där ska vi bara hämta två hundar och sen så sex timmar hem igen så ja imorgon kommer det många inlägg men ni får gärna kommentera om vad ni vill att jag ska ha på bloggen för Att jag får många kommentarer om att jag ska göra fler inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om så ja kommentera gärna men nu ska jag kolla på misslisibell och nellies bloggar dom är så bra kolla in dom. Nellies blogg handlar mest om kläder och hästar medans Lisas handlar mer om smink och mode så ja ha en bra fortsatt kväll så kommer jag att skriva mer imorgon hej då alla finna läsare :)

Av julia anonym - 3 april 2013 23:07

Hej nu har jag målat mina naglar dom blev inte så finna så jag vill inte vissa dom men ja ha en bra dag:) eller kväll eller natt vad man nu ska säga imorgon kommer det MÅNGA INLÄGG för jag ska åka bil hela dan sex timmar ditt och där ska vi bara hämta två hundar och sen så sex timmar hem igen så ja imorgon kommer det många inlägg men ni får gärna kommentera om vad ni vill att jag ska ha på bloggen för Att jag får många kommentarer om att jag ska göra fler inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om så ja kommentera gärna men nu ska jag kolla på misslisibell och nellies bloggar dom är så bra kolla in dom. Nellies blogg handlar mest om kläder och hästar medans Lisas handlar mer om smink och mode så ja ha en bra fortsatt kväll så kommer jag att skriva mer imorgon hej då alla finna läsare :)

Av julia anonym - 3 april 2013 21:28

hej nu ska jag snart gå och lägga mig men ha det bra

Av julia anonym - 3 april 2013 20:13

hej jag har inget att blogga om så ja jag kollar på sveriges mästerkok det är kulll!!!! men jag kollar också på olika bloggar ha det bra:)

Tv

Av julia anonym - 3 april 2013 19:53

Hej nu kollar jag på tv jag kollar på halv åtta hos mig det är kul

Av julia anonym - 3 april 2013 19:22

hej jag är så glad idag har jag haft många läsare jag har haft 21 st jippi men det måste vara 50 för att det ska hända något roligt så säg till kompisar släkt kusiner syskon att de ska kolla på min blogg ha det bra:)

Av julia anonym - 3 april 2013 13:28

Hej nu ska jag läsa och sen ska jag åka linbana det ska bli kul ha det bra

Av julia anonym - 3 april 2013 12:56


 

Presentation


Hej vi som har denna bloggen heter julia och bianca och vi gillar att vara med våra hundar att sminka oss och att shoppa

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni att jag ska ha mer på bloggen
 videos
 bilder
 inlägg
 mode
 smink
 djur

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards